Tozlu Rüyalar Kitap Kulübü

Pek çok yenilikle beraber birden karşınıza çıktım. Bunlardan ilkini instagramda hemen duyurdum bile, artık bizim bir kitap kulübümüz var! Evet yeni bir kulüp, yeni insanlar, yeni kitaplar. Eski kitap kulübüm hayatımın sonuna kadar burnumda tütecek olsa bile bu yeni kitap kulübü beni en az onun kadar heyecanlandırıyor :)

İsmimiz Tozlu Rüyalar Kitap Kulübü, her söylediğimde daha çok seviyorum bu ismi, ömrü uzun, huzuru bol olsun. Kimler var peki? Öncelikle bana her tavsiye ettiği kitabı iyi ki okumuşum dediğim Seyhan, sonra onun sayesinde keşfettiğim, şirin mi şirin Şahika ve son olarak aslında momijilerden yolumuz kesişse de benim üzülerek fark edemediğim ve yine Seyhan'ın vasıtasıyla tanıdığım Hilibon



Her şey İnstagramda başladı, takip edenler biliyor, eskisi gibi instagramda moda paylaşımları yapmıyorum, Vivahiba'da moda yazmayı da neredeyse bıraktım. Kendimi, özlediğim ben haline getirdim ve eskisi gibi kitaplarıma, yazılarıma gömüldüm, bence çok iyi ettim :) İşte bu arada uzun bir inziva dönemindeydim, ismini koymamış olsam da ve işte o inziva döneminde kendime dair pek çok yeni baştan öğrendim, keşiflerle dolu sürecim devam ediyor. Her neyse konuyu daha fazla dağıtmayayım, orada kitaplardan konuşurken, "bir kitap kulübümüz olsa ne de güzel olurdu" diyerek başladı her şey ve biz de Eylül ayı itibariyle her ay bir kitap okuyarak, bir film düzenleyerek ve bir buluşma palasıyla yola çıktı. 

İlk kitabımız Can Yayınları'ndan Kibritleri Çok Seven Küçük Kız oldu, bu kitabı ben seçtim, zaten okumak istediğim bir kitaptı, kızlara tavsiye olarak gönderince onların da ilgisini çekti ve başladık. Bir senelik listemiz bile belli :) Önümde kendi listelerimden harici bir liste var, üzerinde konuşacağız, belki karakterleri yerden yere vuracağız, bazen okurken zorlanacağız ama her şey çok güzel olacak benim buna inancım tam. 



Hafta içi bir oryantasyon buluşması yaptık, ben gelemeyeceğim diye korkarken, Hilal kızı Alanur'un uykucu şirineliğinden dolayı gelmemdi, açıkçası yüz yüze tanışmayı çok isterdim ama nasip. Bir daha ki sefere hepimiz buluşacağız inşallah ve ben Seyhan'ı çok özlemişim! :) Şahika birbirinden güzel fotoğraflarımız çekti, tekrar teşekkür ediyorum kendisine. Bana kalsaydı, ki kalanlar kişisel tarihimin tozlu sayfalarında yer alacaklar, ne konuşmaktan, ne de gülmekten ne poz verebildim, ne fotoğraf çekebildim :) 



Ve blogda da kitap kulübü vesilesiyle daha aktif alacağım, okuduklarımı yazmaya pek yetişemiyorum ama artık bahanem olamaz :) Ayrıca belirtmek isterim ki, bloğa yeni birbirlerini alamıyoruz, alamayacağız. Bizimle beraber okursanız elbette çok mutlu oluruz ancak dördümüzün buluşmasını bile ayarlamak oldukça zor oldu, sayı arttıkça bu da zor olacak ve ben kitap kulübünün bize en çok okuduğumuz kitapları değerlendirme buluşmalarımızda yarar sağlayacağına inanıyorum. 

Bu arada başka bir sürü yenilik daha var ve ben hangisinden başlayacağımı şaşırmış durumdayım :) Öncelikle ben artık Ne Okuyorum'da kitap yorumlarımı paylaşıyorum. Sonraaa Wattpad'e roman ve öykü çalışmalarımı yavaştan ekleme başladım, bir bakarsanız çok Mutlu olurum  ve son olarak da bloğun ismini değiştirdim! İngilizce oldu ama bu halini daha çok sevdim, Emilianata ismini seviyorum ama emilianatanın kitaplığı ismi... Nasıl desem pek uzun oldu. Bu da uzun ama daha güzel sanki :) 



Her birine ayrı ayrı yorumlarınızı bekliyorum, uzun bir aradan sonra sohbet eder gibi bir post hazırladım bence bunu istemek benim hakkım :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar